mandag den 25. maj 2009

BOWLING MAYN! :D

Billeder: fritter, rikke og annek i baggrunden, karens ben.
..mmm som man evt. kan tyde ud fra billederne - og overskriften bowlede vi i dag. tror ikke rigtigt at nogen af os gad - udover preben selvfølgelig (!), men jeg synes nu det var meget sjovt alligevel [:
vi har to mere eller mindre normale dage tilbage i år, inden eksaminerne. jeg synes faktisk virkelig at det er trist at det er så mange dejlige mennesker, som jeg snart ikke skal gå i klasse med længere. det bliver en smule sørgmodigt at sige farvel tror jeg på ..
derudover har der lige været kristhimmelfartsferie, hvor jeg arbejdede alle dage undtagen søndag. og havde fødselsdag! :D jeg hyggede mig og havde en meget dejlig dag, selvom jeg var på arbejde i:
skal til gospel med malene'røven senere, skal nok blive hyggeligt [:

3 kommentarer:

  1. Selvom bowling er en usandsynlig grim sport, hvor man åbenbart ikke er nedern nok da man tilmelder sig; men først da man ifører sig til grin grimme (og tofarvede) sko, synes jeg nu det var en fin event vi fik hold med nørdeklassen (o: - klapsalve til Preben for det...

    I er specielle piger. I har for meget fritid, men i bruger den i det mindste på noget der får mit humør il at stige lidt..
    Jeg vil gerne sige tak for et anderledes skoleår, som I helt sikkert har gjordt langt bedre end jeg kunne forlange! Jeg må jo nok indrømme at jeg faktisk holder utroligt meget af jer alle her især..

    XOXO Karen

    SvarSlet
  2. Fuck jeg staver af lort ...... hahahaha

    SvarSlet
  3. ååh karen'baby! mange tak fordi at du for det første har læst bloggen, fordi du har kommenteret den og fordi du er dig! haha, men jeg vil også sige at jeg er utrolig glad for at have lært dig at kende i år [ja og også nudisten og narcissisten] .. jeg håber virkelig ikke at nogen af os bryder kontakten efter i år, for jeg er skide glad for jer, og taknemmelig for alt hvad vi har oplevet i år :i <3

    SvarSlet