tirsdag den 19. maj 2009

En God Spiller...

Hej til alle jer dejlige mennesker derude.

Dagen i dag, den 19/5-09, har Nudisten aka Rikke sat sit helt eget allerførste aftryk på denne herlige blog "A Drink Or Two In The Park".

Nudistens hverdag udformer sig bl.a. i 10.C's fantastiske nærvær. I denne klasse hygger vi og spiser en masse kage. (Lige noget for en flot, men smule fedladen nudist). Klassens kendetegn, imødekommenhed, har dannet fantastiske rammer for udvikling i den helt korrekte nudistånd.
Nok om det...
Derudover er Nudistens hverdag fyldt med musik og "humørfyldte" dage.
Hun behersker bl.a. instrumenter som Trommer, Horn, "Cornette", Klaver osv. Dette udfører hun med fantastisk arrangement og professionalisme. Til sommer har hun sat sig for mål at vinde DM for bygarder, derfor har tilbragt sin tirsdag eftermiddag på en græsplæne foran det gamle mediehus, hvilket inspirerede hende til dette indlæg:

Alt gik helt perfekt for os i dag. Vi var rigtig gode, og Cornette og jeg fyrede den af på plænen til en omgang hård og intens tattoo træning. Desværre viste det sig, at der var en masse hundeefterladenskaber gemt i det høje græs. Det klarede Cornette og jeg dog med smidighed. Vi trådte selvfølgelig ikke i dem.

Nu ligger jeg på min seng med en smule hovedpine og tænker tilbage på dagen, mens jeg skriver dette blogindlæg. Jeg håber, det lever op til forventningerne, da det jo faktisk er mit allerførste blogindlæg i mit liv.

1 kommentar:

  1. haha, læste lige dit indlæg igen herhjemme og kunne ikke lade være med at grine lidt. hvor er det stenet og sødt dog :D<3

    SvarSlet